بازدید از بزرگراه شمالی به همراه شهردار و عضو شورا (مهاجری)20 آبان 1402

شهردار کرج گفت: توجه به مطالبات و درخواست های مردمی باید در عملکرد و جهت گیری های ما قابل مشاهده باشد و مدیران شهری حق فراموشی وعده ها و ایجاد و خلق بدبینی نسبت به مدیریت شهری در بین شهروندان را ندارند؛ ما خادم مردم هستیم و این خدمتگزاری باید صادقانه و سلامت و عملگرایانه باشد.

مهرداد کیانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: ما از مطالبه گری استقبال می کنیم و بنای حل مشکلات شهری را داریم اما نباید فراموش کنیم که برخی کمبودها و محرومیت ها و معضلات در طول چندین دهه ایجاد شده اند و بعضأ ریشه های فرهنگی و اجتماعی هم دارند لذا انتظار ریشه کنی آنها در یک بازه زمانی کوتاه منطقی و کارشناسی نیست، لکن قطعأ حرکت و مسیری که آغاز شده دستاوردهای بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: مدیران ارشد شهرداری موظف به برگزاری جلسات دیدار مردمی به صورت منظم در سطح محلات و شهرک های کرج هستند تا از نزدیک با مردم دیدار و گفتگو کرده و در جریان مطالبات و نقطه نظرات ایشان قرار گیرند و همچنین گزارشی از عملکرد دوره ششم مدیریت شهری را ارائه کنند؛ بسیاری از اقدامات عمرانی و زیرساختی ما کم سابقه بوده و ضرورت دارد تا جهت امیدآفرینی، ایجاد همدلی و تقویت مشارکت های شهروندی به خوبی بازگو و تبیین شوند.

کیانی ادامه داد: ما باید با کار و تلاش ‌و تعریف پروژه های عمرانی و تکمیل آنها و ایجاد تغییر در چهره محلات، با زبان خدمت با مردم صحبت کنیم؛ اینکه معبری آسفالت می شود یا بوستانی افتتاح می گردد و چهره شهر زیباتر می شود، این ها از دید مردم پنهان نیست و گزارش عملکرد مصور است همانطور که وجود مشکلات نیز خاطر شهروندان را مکدر می نماید!

شهردار کرج تصریح کرد: بنده در خصوص معضل سد معبر و برخی کمبودهای حوزه خدمات شهری با صراحت لهجه تذکرات لازم را داده و با مدیران مربوطه اتمام حجت نموده ام و انتظار می رود که مردم نیز شاهد اهتمام جدی ما در جهت کاهش و مدیریت مشکلات باشند تا اعتماد افکار عمومی نسبت به نهاد خدمتگزار شهرداری خدشه دار نشود.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =